مقالات

نگاتوسکوپ ضد ضربه و ضد آب

نگاتوسکوپ ضد ضربه و ضد آب

ایجاد یک ویژگی خاص برای یک محصول باعث می شود که آن را از سایر هم نوعان خود متمایز سازد. لذا این تمایز منجر به برتری آن محصول می شود و متعاقبا فروش آن محصول بیشتر می شود. همچنین زمانی که فروش برند خاصی از محصول بیشتر از بقیه برند ها می شود بازار رقابتی را در دست می گیرد. یکی از موارد موثر در تعیین قیمت محصول قیمت بهترین و پرفروشترین برند بازار آن محصول می باشد. این قانون برای تمامی محصولات چه پزشکی و چه غیر پزشکی صادق است و نگاتوسکوپ نیز از این قانون مستثنا نیست. ضد ضربه بودن و ضد آب بودن دو ویژگی هستند که بعضا در ارتباط با نگاتوسکوپ ذکر می شود.

اما با توجه به مواردی که ذکر شد باید به چند سوال مهم جواب داد. سوال اول این است که آیا این ویژگی خاص که محصول آن برند را خاص و متمایز کرده به چه میزان کاربردی می باشد. آیا بهایی که بخاطر آن می پردازیم تاثیری در کیفیت کار با آن محصول را دارد. این ها از قبیل سوالاتی هستند که در این مقاله برای نگاتوسکوپ ضد ضربه و ضد آب به آنها می پردازیم.

محل استفاده از نگاتوسکوپ

همانطور که مشخص است نگاتوسکوپ ها در مکان های پزشکی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.مکان های پزشکی از قبیل مطب ها، بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر مراکز درمانی.

چه کسانی از نگاتوسکوپ استفاده می کنند

پزشکان و محققان آزمایشگاهی افرادی هستند که جهت دیدن فیلم های رادیولوژی و یا سی تی اسکن از نگاتوسکوپ ها استفاده می کنند.

نگاتوسکوپ ضد ضربه

با توجه به دو موردی که در بالا ذکر شد باید به این سوال جواب داد. آیا نگاتوسکوپ در محیطی قرار دارد که ضربه شدیدی به آن وارد آید. و یا اینکه آیا افرادی که از نگاتوسکوپ استفاده می کنند قرار است که به آن ضربه بزنند. همچنین لازم به ذکر است که جنس بدنه نگاتوسکوپ از پلکسی گلاس است که بسیار مقاوم می باشد. همانطور که میبینیم نگاتوسکوپ در شرایط و محیطی امن استفاده می شود و این ویژگی هیچگونه تاثیری در کیفیت کار با آن را ندارد.

نگاتوسکوپ ضد آب

ویژگی ضد آب برای محصولات اهمیت بالا دارد که تماس مستقیم با آب دارند و یا خطر افتادن در آب را دارند. یک نوع از این محصولات هولتر نوار قلب می باشد. بیمارانی که از هولتر نوار قلب استفاده می کنند باید به مدت 24 الی 48 ساعت بصورت مداوم از آن استفاده کنند. لذا در این مدت بیمار احیانا نیاز به استحمام دارد. بنابر این این محصول باید بگونه ای طراحی شود که بیمار در حین استفاده از هولتر نوار قلب بتواند استحمام کند. درواقع این ویژگی یک نوع راحتی را برای مصرف کنندگان این محصول به ارمغان می آورد.

نکته حائز اهمیت این است که تمامی مدارات الکتریکی نگاتوسکوپ ها بگونه ای هستند که در برابر بالاترین درصد رطوبت هوا مقاوم هستند. علت این امر این است که کارکرد نگاتوسکوپ بگونه ای نیست که از قطعات حساس به رطوبت در آن استفاده شود.بنا بر این ضد رطوبت و ضد آب بودن نگاتوسکوپ ویژگی متمایز کننده ای برای نگاتوسکوپ محسوب نمی شود.

خرید نگاتوسکوپ ضد ضربه و ضد آب

پزشک عزیز و کاربر گرامی، در هنگام خرید نگاتوسکوپ دقت فرمایید که در دام قیمت بالا بخاطر ضد ضربه و ضد آب بدون نگاتوسکوپ نیفتید. همچنین با عدم خرید خود از این فروشندگان در تعدیل قیمت نگاتوسکوپ کمک کنید. جهت خرید نگاتوسکوپ مناسب می توانید موارد متنوعی را از طریق این لینک مقایسه کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره برای خرید نگاتوسکوپ پزشکی و دندانپزشکی از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با همکاران ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید