مقالات

آشنایی با UROPORT

آشنایی با UROPORT

UROPORT به عنوان یک سیستم برای uroflowmetry قدرتمند و کم هزینه مخصوصاً برای انجام معاینات غربالگری اورولوژی مورد استفاده قرار می گیرد. uroflow یکی از معاینه های تشخیصی اورولوژی است. معاینه اوروفلو توسط متخصصان اورولوژی برای ارزیابی دستگاه ادراری بیمار استفاده می شود.

اورولوژی شاخه ای از علم پزشکی است که بیماریها و مشکلات دستگاه ادراری زنان و مردان و اندام های تولید مثل مردان را پوشش می دهد. اورولوژی یک شاخه جراحی است که به تشخیص، درمان پزشکی و جراحی بیماری های این سیستم ها می پردازد.

شاخه های اورولوژی عبارتند از:

  1. آندرولوژی (تشخیص و درمان اختلالات جنسی)
  2. ارولوژی زنان – اروژینکولوژی
  3. انکولوژی اورولوژی (اوروآنکولوژی)
  4. نورولوژی-ارولوژی (عصب شناسی)
  5. اورولوژی بازساختی

اوروفلومتری uroflowmetry چیست؟

تجهیزات uroflowmetry جریان سنج ادرار که uroflowmetry نامیده می شوند، دستگاه هایی برای اندازه گیری جریان هوشمند ادرار است. از این دستگاه ها در جراحی اورولوژی برای بررسی اختلال عملکرد مجرای تحتانی ادرار استفاده می شود.

Uroflowmetry، اندازه گیری میزان جریان ادرار به صورت کامپیوتری است. در بیماری هایی مانند بزرگ شدن پروستات و تنگی مجرای ادرار که در آنها ارزیابی جریان ادرار دشوار می شود ، اندازه گیری رایانه ای به کمک پزشکان می آید. ارزیابی عملکرد سیستم ادراری از طریق اوروفلومتری در بررسی برخی از این بیماری ها کاربرد دارد:

  • دلایل بی اختیاری ادرار
  • اسکن مثانه: اندازه گیری سریع ادرار باقی مانده در مثانه پس از خالی شدن از بدن.
  • سنگ کلیه و سیستم ادراری

عملکرد دستگاه اورو پورت

دستگاه Uroport ، توزین دقیق و کنترل درجه بالایی را برای ارائه آزمایش راحت، اقتصادی و سریع میزان جریان ادرار به کار می برد. پارامترهای عملکرد این دستگاه، اکنون به سطح پیشرفته بین المللی رسیده است.

کار با دستگاه UROPORTبسیار ساده است. بعد از یک دوره آشنایی کوتاه، کار با این سیستم جمع و جور و غیرتهاجمی، حتی توسط پرسنل آموزش دیده پرستاری می تواند انجام شود.

از طرفی ناموگرام های مختلف و روش های تحلیلی مبتنی بر استانداردهای ICS، ارزیابی نتایج حاصل از این سیستم را برای پزشک آسان می کند. UROPORTیک سیستم حسگر با دقت بالاست، که با یک پایه جداگانه می تواند تقریباً در هر جایی قرار گیرد. استفاده از دستگاه اورو پورت، Uroflow را کامل می کند. این امر Uroport را به یک کمک ارزشمند برای استفاده پزشک اورولوژیست تبدیل می کند.

نتایج و تجزیه و تحلیل های آزمایش را می توان به سرعت و به راحتی با استفاده از چاپگر حرارتی یکپارچه ثبت کرد.

خرید دستگاه اوررو پورت Uroport

مجموعه مطب چین ارائه دهنده پیشرفته ترین دستگاه های پزشکی برای تجهیز مطب ها و مراکز درمانی است. این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و ارائه مجموعه گزیده از بهترین برندهای دستگاه های تخصصی پزشکی، مرجعی مطمئن برای خرید انواع دستگاه های پزشکی به حساب می آید. برای خرید دستگاه UROPORTو مشاهده مشخصات آنها، به وبسایت مطب چین مراجعه فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید