مقالات

بررسی تخصصی محصولات برند رزمکس

بررسی تخصصی محصولات برند رزمکس

رزمکس یکی از شرکت های بین المللی پیشرو در دنیا محسوب می گردد که سال ها در زمینه ارائه ابزار و وسایل پزشکی تخصصی برای پیشگیری، کنترل و درمان بیماری ها فعالیت داشته است. از سال اواخر دهه ۸۰ میلادی این شرکت فعالیت خود را آغاز نموده و امروزه محصولات تشخیصی و وسایل معاینه پزشکی بسیاری را در زمینه تناسب اندام، بیماری های قلب و عروق، دستگاه های تنفسی و وسایل عمومی پزشکی به بازار عرضه می نماید. در حال حاضر محصولات برند رزمکس در بیش از ۸۵ کشور مورد استقبال و استفاده بالینی پزشکان قرار گرفته است.

برند رزمکس تولیدات خود را در کارخانجات مختلف، ولی یکپارچه مسقر در کشورهای مختلف دنیا از جمله ژاپن، ایالات متحده آمریکا، سوییس، تایوان، هند و چین انجام می دهد. مدیریت تولید محصولات این شرکت تحت یک سیستم یکپارچه تولید، نظارت، کنترل کیفی، تحقیق R&D، پخش و فروش قرار داشته و به همین دلیل از نظر کیفی هیچ تفاوتی بین محصولات رزمکس نیست. شعار کلی برند رزمکس آینده نگری، کیفیت، خدمات و کار گروهی است.

تاریخچه برند رزمکس

رزمکس برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ در کشور تایوان تاسیس شد. رزمکس اولین شرکت ژاپنی بود که خارج از خاک این کشور افتتاح می شد. اولین سری تولیدات برند رزمکس، فشارسنج های مچی و بازویی دیجیتال بودند که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفت.

فشارسنج های دیجیتالی رزمکس، دومین دستگاه های دیجیتالی فشارسنج بودند که توانستند با کسب نشان CE اروپا و گواهی سلامت FDA آمریکا، وارد بازار ایالات متحده و کشورهای اروپایی شوند.

از سال ۲۰۰۲ به بعد کارخانجات رزمکس در چین، ژاپن، اروپا (سوییس) و هند به ترتیب راه اندازی شده و همزمان دنیا شاهد پیشرفت های ژرف تکنولوژیکی در محصولات پزشکی این کمپانی بین المللی بود.

تائیدیه ها و گواهینامه های بین المللی برند رزمکس

تا به امروز اغلب محصولات برند رزمکس توانسته اند از آزمون ها و ارزیابی های داخلی و محلی کشورهای مختلف سربلند بیرون آیند، و موفق به دریافت گواهی نامه های مختلفی از موسسات بنام همچون FDA،  CE، BHS – انجمن فشار خون بریتانیا و ESH – انجمن فشار خون اروپا شوند. این گواهینامه ها می توانند دقت، ایمنی، استحکام، اطمینان پذیری و کارایی فوق العاده محصولات برند رزمکس را تائید و تضمین کنند.

حوزه های تولید در محصولات برند رزمکس

محصولات رزمکس در پنج گروه اصلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی در دسترس پزشکان و متخصصین دنیا قرار دارد که شامل گروه های زیر می گردد:

محصولات برند رزمکس حوزه پیشگیری

شامل انواع محصولات برگزیده این گروه برای حفظ تناسب اندام و پیشگیری از بیماری های مزمن، مانند چاقی مفرط در سنین کم تولید شده است که عبارتند از:

  • دستگاه های سلامت سنج
  • سیستم مانیتورینگ چربی بدن
  • ترازوها

محصولات رزمکس حوزه نظارت

تولیدات این حوزه طیف وسیعی از محصولات تشخیصی برای اندازه گیری علائم حیاتی بدن را شامل می شود که برای نظارت بر وضعیت سلامت افراد مختلف در حرفه ای ترین و دقیق ترین سطح ممکن طراحی شده اند. این محصولات عبارتند از:

  • فشارسنج ها
  • فشارسنج های عقربه ای
  • گوشی های پزشکی
  • پالس اکسیمترها
  • دماسنج ها
  • دستگاه تست قند خون

محصولات رزمکس حوزه درمان

متخصصین و کارشناسان برند رزمکس در بخش محصولات درمانی کوشیده اند تا موثرترین راه حل ها ممکن را برای مراقبت های تنفسی و التیام درد برای تکمیل سبد کالاهای درمانی رزمکس ارائه کنند. محصولات این دسته شامل موارد زیر می گردد.

  • نبولایزرها
  • ساکشن ها
  • پیک فلومترها & ائرو اسپیسر ها
  • پدهای گرمایی
  • تشک های موج دار

بخش محصولات حرفه ای و تخصصی محصولات رزمکس

در این بخش محصولات، برند رزمکس اقدام به ارائه ابتکارات و نوآوری های خوبی در زمینه های مختلف تخصصی نموده است. این تولیدات برای نیاز ها و تخصص های زیر ارائه شده اند:

  • سیستم های قلبی عروقی
  • کنترل دیابت
  • دستگاه های تنفسی
  • تب سنج ها
  • تکنولوژی ها ترمیم زخم بستر و نگهداری از بیماران

محصولات برند رزمکس در حوزه سلامت کودکان

این گروه از محصولات نیز شامل محدوده وسیعی از تولیدات رزمکس مانند ترازو، نبولایزر و دماسنج های گوشی و مدادی مخصوص کودکان می گردد که می توانند به کنترل آسان سلامت کودکان و نوزادان کمک نمایند. عمده محصولات این گروه نیز شامل موارد زیر هستند:

  • دماسنج ها
  • نبولایزرها
  • ترازوها

اپلیکیشن حوزه  سلامت محصولات برند رزمکس

استفاده از موبایل و اپلیکیشن ها به بخش مهمی از زندگی همه ما تبدیل شده است. در این راستا شرکت رزمکس اپلیکیشنی را ارائه نموده است که به کمک آن فرد می تواند اطلاعات مربوط به فشار خون، اکسیژن خون، قند خون، چربی خون، وزن و دمای بدن خود را ثبت نموده و از وضعیت جسمانی اش آگاه شود. این اپلیکیشن با ارائه گزارشات آماری و نمودارهای مختلف به صورت لحظه ای می تواند پزشک و یا پرستار را از وضعیت بیمار مطلع سازد.

پرطرفدارترین محصولات برند رزمکس در مطب چین

برند رزمکس به عنوان یکی از سازندگان خوش نام وسایل معاینه مانند فشارسنج، گوشی پزشکی، ترازو های تخصصی، پالس اکسیمتر و … شناخته می شود. بسیاری از تولیدات این شرکت، به دلیل کاربری آسان و عدم به نیاز به آموزش پیچیده، علاوه بر مطب و کلینیک، در مصارف خانگی نیز کاربرد فراوانی دارند. در اینجا به معرفی چند نمونه از این تجهیزات می پردازیم:

ترازو و سیستم مانیتورینگ چربی بدن رزمکس

ترازو دیجیتال رزمکس، دستگاهی الکترونیکی برای اندازه گیری وزن محسوب می گردد که المان های مهم سلامت از جمله میزان چربی بدن، BMI، توده لاغر، توده عضلانی، نسبت آب به همراه وزن بدن و … را نیز محاسبه می نماید. این ترازوها با رویه شیشه ای، پلاستیکی (ترازوی حمام)، و مخصوص کودکان عرضه شده اند. ترازوی تشخیصی رزمکس مدل WF260، ترازوی دیجیتال رزمکس مدل WB101 دو نمونه از ترازوهای برند رزمکس سوییس بشمار می آیند که در مطب چین در دسترس شما قرار دارند.

همچنین ترازوی کودک ۱۰ ثانیه رزمکس مدل WE300 تولید کشور سوییس نیز یکی از جذاب ترین ترازوهای وزن کشی نوزادان تا وزن ۲۰ کیلوگرم بشمار می رود. در این ترازوی زیبا، محلی برای قرار گرفتن نوزاد قرار دارد، و وزن کودک را با دقت ۵ گرم بروی نشانگر دیجیتالی نشان خواهد داد.

پالس اکسی متر رزمکس

پالس اکسیمتر رزمکس، یک دستگاه کوچک با کاربری بسیار آسان برای کاربری های خانگی و حرفه ای محسوب می گردد، که با اتصال ساده به نوک انگشت دست بیمار میزان اکسیژن خون را بیمار (یا فرد ورزشکار) را کنترل می نماید.

پالس اکسیمتر انگشتی SB100 یکی از نمونه هایی است که می تواند برای اندازه گیری میزان اکسیژن خون، کنترل و درمان وقفه تنفسی در خواب یا آپنه خواب، بررسی و گزارش وضعیت لحظه ای بیمار و … در مصارف خانگی و بیمارستانی استفاده شود.

دماسنج یا ترمومترهای رزمکس

دماسنج های پزشکی ابزاری بسیار مهم برای اندازه گیری دمای بدن انسان است که به دو صورت تماسی و غیر تماسی در بازار موجود می باشند.

دماسنج های دیجیتال رزمکس در حقیقت یک نوع از دماسنج های تماسی هستند که با قرار گرفتن در قسمت هایی مثل زیر زبان، زیر بغل یا رکتال می توانند دمای بدن فرد بیمار را اندازه گیری کنند. ترمومترفلکسیبل دهانی رزمکس مدل TG380 و ترمومتر ررزمکس مدل TG100 دو نمونه از تب سنج های تماسی ساخت سوییس هستند که در مطب چین عرضه شده است.

ترمومتر دیجیتال Rossmax HC-700 نیز دماسنج غیر تماسی است که می تواند دمای بدن را در یک ثانیه از فاصله کمتر از ۱۰ سانتی متری اندازه گیری کند.

فشارسنج رزمکس

فشارسنج دیجیتالی، دستگاه تخصصی و محصول اصلی رزمکس بشمار میرود که برای اندازه گیری فشار خون فرد بیمار طراحی و تولید می شود. رزمکس تا کنون انواع بسیار مختلفی از فشارسنج مچی، بازویی، رو میزی ، ایستاده و … را به بازار عرضه نموده است. اغلب این دستگاه ها می توانند با اتصال از طریق بلوتوث، تمام اطلاعات مورد نیاز پزشک را به صورت خودکار برای پزشک ارسال نمایند.

فشارسنج بازویی دیجیتال رزمکس مدل CH155B، فشارسنج بازویی دیجیتال رزمکس مدل X9 و فشارسنج بازویی دیجیتال رزمکس مدل X5 سه نمونه از مدل فشارسنج های خوب رزمکس بشمار می روند که افراد متخصص و غیر متخصص می توانند از آن برای اندازه گیری دقیق فشار خون فرد بیمار استفاده کنند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید