مقالات

خرید لوازم معاینه

خرید لوازم معاینه

خرید لوازم معاینه پزشکی، یکی از اصلی ترین قسمت های تجهیز و راه اندازی مطب ها و مراکز درمانی است. مجموعه مطب چین با دامنه انتخاب های گسترده محصول و گزینه های انعطاف پذیر مطابق سلیقه خریداران، منبع آنلاین شما برای تجهیزات و ملزومات پزشکی است.

ما اقلام مورد نیاز پزشکی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهیم. تمامی وسایل مورد استفاده پزشکان در این وبسایت به فروش می رسد.

تفاوتی ندارد که شما در کدام یک از شاخه های پزشکی مشغول به فعالیت باشید، مطب چین تمامی لوازم ضروری و مورد نیاز پزشکان و دندانپزشکان را به صورت آنلاین به فروش می رساند. با اعتماد به مطب چین می توانید مجموعه وسایل معاینه مطابق با استانداردهای خود خریداری نمایید.

انتخاب گسترده محصول

مطب چین برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، مجموعه گسترده ای از محصولات پزشکی را ارائه می دهد. در مجموعه ما می توانید موارد مختلف لوازم معاینه پزشکی را مشاهده و خریداری کنید.

از جمله این تجهیزات عبارتند از: تجهیزات تشخیصی، تجهیزات جراحی، محصولات کنترل عفونت، وسایل کمک های اولیه، تجهیزات اشعه ایکس و تجهیزات توزین و اندازه گیری و…

بنابراین با جست و جو در وبسایت مطب چین می توانید تجهیزات متناسب با نیازهای حرفه خود را انتخاب کنید. و تمام لوازم پزشکی خود را از همین وبسایت، با بهترین قیمت و بدون واسطه، خریداری کنید.

گزینه های خرید وسایل معاینه پزشکی

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی امروز به یک تامین کننده تجهیزات پزشکی نیاز دارند که متناسب با نیازهای آنها خدمات ارائه دهد. تلاش مجموعه مطب چین این است تا تجربه خرید مطمئن را برای همه مشتریان خود فراهم کند.

مطب چین با ادغام محصولات مختلف از تولید کنندگان برتر در یک بازار آنلاین خرید لوازم معاینه را ساده می کند. در این مجموعه لوازم از مارک های پزشکی قابل اعتماد و معتبر تهیه شده اند. هستند ، بنابراین محصولاتی که در مطب چین پیدا می کنید از استانداردهای حرفه ای برخوردارند و مطمئن ترین وسایل بازار لوازم پزشکی به حساب می آیند.

در مطب چین می توانید لوازم معاینه مناسب برای استفاده در بیمارستان ها، مراکز درمانی، مراکز مراقبت های اولیه، مطب های دندانپزشکی، فیزیوتراپی ها و… را پیدا کنید.

چند نمونه از مهمترین لوازم معاینه پزشکی موجود در مجموعه مطب چین

دستگاه های مختلفی برای معاینه در پزشکی وجود دارند. این دستگاه ها موجب دقیق تر شدن تشخیص و همچنین راحت تر شدن روند معاینه بیماران می شوند. نمونه های مختلفی از انواع لوازم معاینه در وبسایت مطب چین موجود می باشند. برخی از این وسایل را به صورت کلی و به اختصار بررسی می کنیم. 

الف) نگاتوسکوپ

نگاتوسکوپ دستگاهی برای خواندن اشعه ایکس است که کار پزشک تشخیص را بسیار ساده می کند. همچنین دقت تفسیر اشعه ایکس را بهبود می بخشد.

نگاتوسکوپ دستگاهی ساخته شده از پروفیل فلزی یا پلاستیک بادوام است که دارای صفحه جلویی (صفحه) از شیشه اکریلیک سفید مات یا پلکسی گلاس است.

این دستگاه برای رمزگشایی تصاویر بدست آمده از روش های رادیوگرافی ، فلوروسکوپی، فلوروگرافی، ماموگرافی، MRI  و سونوگرافی مناسب است. نگاتوسکوپ در شاخه های مختلف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد جایی که از تشخیص تصویربرداری استفاده می شود و از اندام های داخلی عکس گرفته می شود.

انواع نگاتوسکوپ

نگاتوسکوپ نه تنها در تشخیص پزشکی، بلکه در صنعت ، در سیستم های آزمایش غیر مخرب نیز استفاده می شود. اما برای نیازهای پزشکی، نگاتوسکوپ هایی با چگالی نوری، روشنایی نور و یکنواختی توزیع آن بر روی صفحه مورد نیاز است.

این مدل ها از نگاتوسکوپ پزشکی در بازار وجود دارد:

  • تک فریم و چند فریم که به شما امکان می دهد ۲ ، ۳ یا ۴ عکس مطالعه کنید. با اندازه های مختلف از زمینه مشاهده که با فرمت های مختلف تصویر مطابقت دارد.
  • ثابت و متحرک (روی چرخ)
  • رومیزی یا برای نصب بر روی سطح عمودی (مانند دیوار)
  • LED که مدرن ترین نوع نگاتوسکوپ است.
  • لومینسانس، فلورسنت که با عملکرد دیافراگم – کرکره ای، به شما امکان می دهد بر روی یک قطعه از عکس تمرکز کنید.

+ خرید انواع نگاتوسکوپ

ب) لارنگوسکوپ

لارنگوسکوپ ها ابزارهایی کلیدی هستند که برای معاینه نای و مجاری حلق و همچنین هنگام بیهوشی، برای لوله گذاری لوله تراشه یا ET Tube در نای بیماران از آن استفاده می کنند.

لارنگوسکوپ ها انواع مختلفی از جمله معمولی یا فیبر نوری دارند. آنها همچنین می توانند یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد باشند. دستگیره های لارنگوسکوپ همچنین به صورت یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد و به اشکال استاندارد، پنلیت یا لک در می آیند

 لارنگوسکوپی به دو روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می شود. در روش مستقیم لازم است بیمار بیهوش باشد.

انواع لارنگوسکوپ

  • لارنگوسکوپ بولارد
  • لارنگوسکوپ گلاید اسکوپ که تیغه ثابت با طراحی آناتومیک دارد.
  • لارنگوسکوپ آپشراسکوپ که معمولا برای هدایت لوله تراشه به نای بیمار استفاده می شد.
  • لارنگوسکوپ مک گراتوسکوپ که تیغه های قابل تعویض مکینتاش برای آنها استفاده شده و میدان دید گسترده ای دارند.
  • لارنگوسکوپ ایرتراگ که نوع یکبار مصرف لارنگوسکوپ هاست و برای لوله گذاری استفاده می شود.

+ خرید انواع لارنگوسکوپ

پ) خرید لوازم معاینه – افتالموسکوپ

افتالموسکوپ ابزاری برای بررسی و معاینه فضای داخلی چشم است. این دستگاه به صورت گسترده در مطب ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. افتالموسکوپی یا چشم پزشکی معاینه ای است که به پزشک اجازه می دهد تا پشت چشم بیمار را ببیند.

این دستگاه ها در ارزیابی و تشخیص انواع بیماری ها در چشم بسیار مهم هستند. دستگاه افتالموسکوپ از یک منبع نور قوی تشکیل شده است. این نور می تواند توسط یک آینه کوچک یا منشور به داخل چشم هدایت شود.

سه نوع مختلف از این دستگاه در بازار وجود دارد و می تواند بسته به نیاز خریدار انتخاب شود.

انواع افتالموسکوپ

  • افتالموسکوپ غیرمستقیم که برای استفاده از آن، بیمار به صورت نشسته یا دراز کِش مورد معاینه قرار می گیرد. این نوع از افتالموسکوپ، دقیق ترین نمونه آن است.
  • افتالموسکوپ مستقیم که در آن با استفاده از نور یک فلاش و تعداد زیادی لنز چرخشی، بزرگنمایی چشم بیمار نمایش داده می شود.
  • افتالموسکوپ لامپ شکاف دستگاهی است که جایی برای قرار گرفتن چانه و پیشانی بیمار دارد. برای استفاده از این دستگاه، پزشک با استفاده از میکروسکوپ، چشم بیمار را معاینه می کند.

+ خرید انواع افتالموسکوپ

ت) خرید لوازم معاینه – ترمومتر یا دماسنج

یکی از اجزای اصلی در میان لوازم معاینه پزشکی، ترمومتر یا دماسنج پزشکی است. این دستگاه ابزاری است که از آن برای سنجش درجه حرارت بدن بیمار استفاده می شود. نمونه های مختلفی از ترمومتر در بازار موجود است که قبل از خرید لازم است در مورد انواع آنها اطلاعات لازم را به دست آورید.

نرمومتر یا دماسنج پزشکی برای نشان دادن میزان حرارت طبیعی یا غیرطبیعی بدن بیمار استفاده می شود. دماسنج پزشکی متفاوت با انواع دیگر دماسنج هاست. همچنین در میان دماسنج های پزشکی مدل های مختلفی در بازار وجود دارد که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند.

انواع ترمومتر

  • ترمومتر الکلی که از الکل رنگی در ساختمان آن استفاده شده است. این دماسنج هنگام افزایش دما، منبسط می شود. دماسنج الکلی نسبت به دماسنج جیوه ای ایمن تر و مطمئن تر است.
  • ترمومتر جیوه ای که از قدیمی ترین انواع ترمومترهای پزشکی به شمار می آید. دماسنج جیوه ای حساس و بسیار دقیق است.
  • ترمومتر مادون قرمز یکی از انواع جدید ترمومترهای پزشکی است. این ترمومترها برای اندازه گیری دما به صورت غیر تماسی استفاده می شوند. ترمومتر مادون قرمز در دوران شیوع ویروس کرونا بسیار مورد توجه قرار گرفتند.
  • ترمومترهای دیجیتال که جایگزین های دماسنج های شیشه ای هستند. این دماسنج ها دما را با استفاده از مدار الکترونیکی اندازه گیری می کنند. این دماسنج ها نیز دقت بسیار بالایی دارند.

+ خرید انواع ترمومتر یا دماسنج

ث) خرید لوازم معاینه – پالس اکسیمتر

این دستگاه، برای اندازه گیری ضربان قلب در دقیقه و اندازه گیری میزان اکسیژن خون استفاده می شود. نمونه های پیشرفته این دستگاه ، علاوه بر نمایش اطلاعات، آنها را ضبط نیز می کنند. در اینصورت، دسترسی به سوابق بیماران امکان پذیر است.

دستگاه پالس اکسیمتر به وسیله یک سنسور، تعداد ضربان ها در شریان را  را اندازه گیری می کنند. این دستگاه انواع مختلفی دارد که برخی از آنها برای بیمارستانها و برخی دیگر برای مطب ها مناسب هستند.

مساله تعیین کننده و تاثیر گذار در انتخاب و خرید دستگاه پالس اکسیمتر، کیفیت سنسور دستگاه، داشتن یا نداشتن زنگ هشدار و همچنین کیفیت باتری این دستگاه است. با این وجود، تمامی انواع این دستگاه ها مکانیزم مشابهی دارند.

انواع پالس اکسیمتر

  • دستگاه سنجش نبض دست
  • دستگاه اندازه گیری نبض مچ دست
  • دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی
  • دستگاه پالس اکسیمتر کنسول

خرید وسایل معاینه پزشکی

مجموعه مطب چین با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، یکی از مراجع معتبر برای خرید وسایل معاینه پزشکی در ایران به شمار می آید. این مجموعه توانسته اعتماد کادر درمان و مراقبتهای درمانی را جلب کرده و به عنوان یک فروشگاه معتبر وسایل پزشکی شناخته شود. برای خرید انواع وسایل معاینه پزشکی و مشاهده و مقایسه آنها با یکدیگر، به وبسایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید