کاربر گرامی از این ما را برای خرید خود انتخاب کرده اید بسیار متشکریم. تلاش ما در سایت مطب چین این است تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم. لذا جهت برخورداری از خدمات این سایت رعایت قوانین ذیل الزامی می باشد و استفاده از خدمات سایت نشان دهنده پذیرفتن رعایت این قوانین می باشد.

قوانین مشتریان

  1. هنگام چت کردن با تامین کنندگان در سامانه مشتریان متعهد میشوید که اطلاعات خود که در زیر اشاره شده است را برای تامین کنندگان ارسال نفرمایید.
    • نام و نام خانوادگی
    • شماره تماس
    • آدرس
  2. عدم درخواست اطلاعاتی از قبیل نام شرکت تامین کننده، آدرس شرکت تامین کننده ، تلفن شرکت تامین کننده و نام و نام خانوادگی طرف مقابل (که در حال چت کردن با او هستید).
  3. هنگام چت کردن با تامین کنندگان در سامانه مشتریان متعهد میشوید اطلاعات مربوط به هر تامین کننده (کاتالوگ، قیمت، شرایط پرداخت و …) را در اختیار سایر تامین کنندگان قرار ندهید.
  4. تایید یکی از سفارشات ارسال شده از طرف تامین کنندگان نشان دهنده قطعی بودن خرید محصول مورد نظر از تامین کننده انتخاب شده می باشد.

مراحل انجام:

  1. تکمیل فرم با توجه به درخواست مشتری
  2. تامین کنندگان سفارش مربوطه قیمت ها و محصولات خود را برای مشتر بصورت متنی ارسال می کنند.
  3. مشتری با توجه به نیاز خود یکی از تامین کنندگان را انتخاب می کند و پایان سفارش را اعمال می کند.
  4. در این مرحله نیز تامین کننده تایید شده نیز باید درخواست مشتری را تایید کند.
  5. بعد از تایید یکی از سفارشات ارسال شده از طرف تامین کنندگان اطلاعات شما (نام و نام خانوادگی و شماره تماس) برای تامین کننده انتخاب شده جهت انجام تکمیل امور خرید، از قبیل تنظیم قرارداد(درصورت نیاز)، ارسال محصول و غیره، ارسال می شود.
  6. بعد از تایید یکی از سفارشات ارسال شده از طرف تامین کنندگان تمامی چت ها بسته خواهد شد و مشتری قادر به ادامه چت با تامین کنندگان نخواهید بود.
  7. لازم به ذکر است که سفارشات 15 روز بعد از زمان ثبت بصورت خودکار از سامانه حذف خواهند شد.

جرایم مشتریان درصورت عدم رعایت قوانین

  1. درصورت عدم رعایت هریک از قوانین ذکر شده مشتری به مدت 4 ماه نمی تواند از سامانه مشتریان استفاده نماید و بعد از 4 ماه برای فعال سازی سامانه مشتریان باید مبلغ 300.000 تومان را بپردازد.
  2. جهت فعال سازی سامانه مشتریان زود تر از 4 ماه (درصورت درخواست مشتری) مشتری باید مبلغ 1.200.000 تومان را بپردازد.